مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-03سياسي

سعید محمد به دلیل تخلف، از فرماندهی قرارگاه خاتم منفک شد


سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه گفت: سپاه به جدّ با ورود پاسداران و از جمله سعید محمد به عرصه انتخابات بدون طی مراحل و فرآیندهای قانونی تعریف شده مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از گفت و گوی خود با خبرگزاری فارس گفت: سپاه نه از سعید محمد و نه از هیچ کاندیدای دیگری در انتخابات حمایت نمی کند و نخواهد کرد.

اساساً ورود سپاه و بسیج به انتخابات به طور مصداقی و حمایت از افراد و گروه ها و فهرست ها دارای منع قانونی و شرعی است.

این فضایی که در شبکه های اجتماعی داخلی و رسانه های خارجی و بویژه در شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب شکل گرفته و بعضاً سعید محمد را کاندیدای مورد حمایت سپاه معرفی می کنند، از یک طرف ساخته و پرداخته کسانی است که می خواهند چهره سپاه را مخدوش کنند و از طرفی، متأثر از افرادی است که تصور می کنند چون سعید محمد مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه را برعهده داشته و به عرصه انتخابات ورود کرده اند، احتمالاً ورود ایشان به عرصه انتخابات با نظر و تأیید و حمایت سپاه است.

منفک کردن سعید محمد از قرارگاه خاتم به دلیل تخلف از سوی وی بود سردار جوانی گفت: این تصورات نه تنها کاملاً خلاف واقع است بلکه واقعیت این است که سپاه به جدّ با ورود پاسداران و از جمله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید محمد به دلیل تخلف، از فرماندهی قرارگاه خاتم منفک شد

سعید محمد به دلیل تخلف، از فرماندهی قرارگاه خاتم منفک شد