مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-02سياسي

از مسئولان انتظار می رود به انتخابات بیشتر توجه کنند


از مسئولان انتظار می رود که در این ماه های منتهی به انتخابات بیشتر توجه کنند، گرانی ها و کمبود در کنار صف ها دردها را مضاعف می کند و تاجایی که میسر است باید وضع معیشت بهبود یابد.

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم گفت: از مسئولان انتظار می رود که در این ماه های منتهی به انتخابات بیشتر توجه کنند، گرانی ها و کمبود در کنار صف ها دردها را مضاعف می کند و تاجایی که میسر است باید وضع معیشت بهبود یابد.

آیت الله علیرضا اعرافی امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قم عنوان کرد: کسب تقوا امری انتزاعی نیست و در جامعه وخانه تجلی پیدا می کند و سبب می شود که کوچه ها و خیابان ها مظهرعفاف و پاکی شود، ادارات از رشوه وآلودگی پاک شوند و کسبه پرچم داران امر به معروف شوند.

وی با اشاره به اینکه حوزه نجف و قم هنوز جایگاه شهید محمد باقرصدر را نشناخته است، بیان کرد: مرحوم صدر در مراتب علمی همه پله ها در نوردیده بود و در مقابل فلسفه های غربی و.

تولید فکر کرد و حوزه ها را تحت تاثیر قرار داد و اندیشه های ناب او در اقتصاد، فلسفه و.

گنجی فاخر برای امت اسلام و حوزه های علمیه است.

خطیب نماز جمعه قم بابیان اینکه افزون بر علم، روح انقلابی و شجاعت ایشان ضرب المثل عصر ما است، اظهارکرد: ایشان در پیام صدام که گفته بود اگر دست از ایران و انقلاب اسلامی برداری همه چیز برای تو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسئولان انتظار می رود به انتخابات بیشتر توجه کنند

از مسئولان انتظار می رود به انتخابات بیشتر توجه کنند