مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 01:402021-03-31ورزشي

اعضای هیات رییسه جودو قم معرفی شدند


رییس منتخب و پرافتخار مجمع انتخابات دی ماه سال 1399 هیات جودو استان قم اعضای هیات رییسه این رشته را معرفی و منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدحسن سالاری قهرمان پرافتخار و سرشناس جودو ایران که افتخارات متعددی از میادین کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی این رشته در بخش کاتا در کارنامه دارد، بعد از کسب رای اعتماد مجمع انتخابات هیات جودو استان قم و انتخاب به عنوان رییس جدید این هیات، اعضای هیات رییسه جودو قم را معرفی و منصوب کرد.

بر این اساس سیدشهاب الدین خادمی قمی رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی هیات جودو قم شد، در حالی که خادمی قمی از فعالان اقتصادی، عضو جامعه دانشگاهی استان قم و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد و پیشکسوت ورزش استان قم محسوب می شود.

همچنین استاد حسین مهره ساز به عنوان دیگر عضو هیات رییسه جودو استان قم منصوب شد، مهره ساز از اساتید پیشکسوت قهرمان پرور قم به شمار می رود، کسی که نسلی از جودوکاران و مربیان و قهرمانان آسیایی و جهانی در این رشته ورزشی مدال آور را پرورش داده است.

دیگر عضو جدید هیات رییسه جودو استان قم استاد محمدحماد سعادتی است که با حکم محمدحسن سالاری رییس هیات جودو قم منصوب شد، سعادتی از اساتید پیشکسوت این رشته است که همواره ایثارگرانه در خدمت جامعه جودو قم بوده و شاگردان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات رییسه جودو قم معرفی شدند

اعضای هیات رییسه جودو قم معرفی شدند