مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:002021-03-31سياسي

تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی از اولویت مهم این نهاد انقلابی در راستای تحقق شعار سال است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی از اولویت مهم این نهاد انقلابی در راستای تحقق شعار سال است.

رضا خواجه ای ظهر امروز (11 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامیدند، ضروری است.

وی با بیان اینکه، نامگذاری سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی ها از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است، افزود: حمایت از تولید، پشتیبانی ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه ها تحقق یابد.

این مسئول ادامه داد: یکی از اولویت های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری، تامین و تولید مسکن است.

تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار بوده که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد; به طوری که در راستای سیاست ها و راهبردهای توسعه ای مسکن کشور گام بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها

تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها