مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-30اقتصادي

آبرسانی به 278 روستای سیستان و بلوچستان محقق شد


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از آبرسانی به 278 روستای سیستان و بلوچستان و جهش بی سابقه شاخص بهره مندی از آب در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی اظهار کرد: بوران به عنوان متولی است خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز روستاها به توسعه همه جانبه و اهمیت تأمین آب شرب روستاها برای جلوگیری از عواقب ناشی از عدم فراهم سازی این نیاز حیاتی، شرکت آبفا خود را متعهد به تحقق کامل اهداف سالانه نمود و در این راستا اقدامات مهم و مناسبی از ابتدای سال جاری انجام داده است.

وی عنوان کرد: خدمات آب شرب، یکی از حیاتی ترین خدمات دولت است که اثرگذاری بسیار بالای آن بر مردم موجب شده هرگونه نارسایی در ارائه مستمر این خدمات سبب بروز مشکلات و تنش های اجتماعی و تسری نارضایتی ها در بین مردم شود.

وعده ای که با وجود تمام تنگناهای مالی محقق شد این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط  اقتصادی نامطلوب کنونی لازم است برنامه ریزی دقیق با اولویت بندی طرح های آبرسانی در دستور کار قرار گیرد افزود: با وجود تمام تنگناهای مالی توانستیم طبق هدف گذاری صورت گرفته از ابتدای سال گام برداریم و در همین راستا، عملیات آبرسانی و تأمین آب شرب 278 روستای سیستان و بلوچستان  با جمعیت 92 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 278 روستای سیستان و بلوچستان محقق شد

آبرسانی به 278 روستای سیستان و بلوچستان محقق شد