مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 04:452021-03-26سياسي

پیشنهاد 7 راهکار به رییس جمهور آینده/ساختار نظام بودجه ریزی کشور اصلاح شود


یک کارشناس اقتصادی ضمن ارائه 7 راهکار پیشنهادی به دولت آینده برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور، گفت:ساختار نظام بودجه ریزی کشور به عنوان یکی از محورهای نظام اقتصادی باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور در 28 خرداد امسال برگزار می شود.

این انتخابات در شرایطی برگزار می شود که مردم کشورمان در سه سال گذشته با معضلات فراوان اقتصادی به دلیل بسیاری از سوء مدیریت ها مواجه بوده اند.

   با توجه به مشکلات اقتصادی و وعده های تحقق نیافته در خصوص رفع مشکلات اقتصادی طی سال های اخیر بنظر می رسد مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400  بیش از هر چیز به مواضع و برنامه های اقتصادی رییس جمهور آینده کشور توجه داشته باشند و شاید ملاک اصلی آنها برای انتخاب رییس جمهور  آینده کشورمان توانایی رییس جمهور منتخب  و تیم اقتصادی اش در حل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور باشد.

لذا در رابطه با اینکه رییس جمهور آینده کشورمان  باید به اصلاح کدام بخش های اقتصادی بپردازد و با اصلاح کدام ساختارهای اقتصادی مشکلات اقتصاد ایران را حل کند، گفت وگویی با  محمد هادی سبحانیان کارشناس اقتصادی انجام شده است که متن کامل این مصاحبه  را در ادامه می خوانید:  فارس: جناب آقای سبحانیان همانطور که اطلاع دارید، خرداد امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 7 راهکار به رییس جمهور آینده/ساختار نظام بودجه ریزی کشور اصلاح شود

پیشنهاد 7 راهکار به رییس جمهور آینده/ساختار نظام بودجه ریزی کشور اصلاح شود