مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 04:002021-03-26ورزشي

فدراسیون، اختیار تیم ملی را به مهدوی کیا و کریمی می دهد


عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد از علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، حمید استیلی، رحمان رضایی، محمد خاکپور و سایر چهره های فوتبال ایران که وجهه بین المللی دارند، در حوزه مدیریت فنی دعوت به همکاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اگرچه هنوز فدراسیون این موضوع را علنی نکرده اما برخی خبرنگاران نزدیک به فدراسیون احتمال می دهند عزیزی خادم از مهدی مهدوی کیا و علی کریمی بخواهد کارهایی نظیر مدیریت اجرایی تیم ملی یا مدیریت مرکز ملی فوتبال را برعهده بگیرند.

رییس فدراسیون فوتبال در تدارک تشکیل یک کمیته فنی با حضور فوتبالیست های ملی و سرشناس نظیر علی دایی، رحمان رضایی و حمید استیلی و .

است.

یعنی در واقع فدراسیون قصد دارد آن دسته از ستاره های سرشناس فوتبال ایران که تمایل به مربیگری دارند را در کمیته فنی به همکاری دعوت کند و آن دسته از ستاره هایی که تمایل به مدیریت دارند را هم در بخش های مدیریتی بالای سر تیم های ملی بزرگسالان تا نونهالان به کار بگیرد.

حمایت فدراسیون از ستاره ها برای گرفتن کرسی در آسیاهمچنین گفته می شود فدراسیون فوتبال قصد دارد ملی پوشان سابق و لژیونرهایی که سابقه بازی در تیم های مطرح اروپایی داشتند را برای عضویت در کمیته های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل کمیته جوانان، کمیته توسعه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون، اختیار تیم ملی را به مهدوی کیا و کریمی می دهد

فدراسیون، اختیار تیم ملی را به مهدوی کیا و کریمی می دهد