مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 09:102021-03-24حوادث

سارق حرفه ای کابل های برق در دام پلیس اندیمشک افتاد


فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در این شهرستان خبر داد.

- امیرعباس شهبازی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، حفاظت از اموال عمومی و متعلق به شهروندان را یکی از اولویت نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک دانست و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق در نقاط مختلف، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 12 قرار داده شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک، به انجام اقدام های پلیسی در این زمینه اشاره کرد و گفت: با تشکیل تیم های محسوس و نامحسوس و کار شبانه روزی در سطح نقاط مختلف حوزه استحفاظی نسبت به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار سیم و کابل آغاز شد.

وی افزود: سارق سیم و کابل برق به هویت معلوم در هنگام گشت زنی و در یک عملیات تعقیب و گریز به همراه یک عدد قیچی مخصوص کابل بری و دیگر آلات و ادوات مربوط دستگیر شد.

شهبازی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پیکاپ توقیف شد، تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو توقیف شده متهم مقدار قابل توجهی سیم برق مسروقه مربوط به حد فاصل بین چندین تیر برق کشف و ضبط که در نهایت تحویل مسئولان اداره برق شهرستان شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک، از مأموران کلانتری 12 تقدیر کرد و گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی های مقدماتی به چهار فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای کابل های برق در دام پلیس اندیمشک افتاد

سارق حرفه ای کابل های برق در دام پلیس اندیمشک افتاد