مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-20حوادث

توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی سیستان و بلوچستان گفت: با جدی گرفتن توصیه های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده خود جلوگیری کرده و هم نقش غیر قابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا کنید.

- حسین میری خندان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:سرقت یکی از اصلی ترین پایه های وقوع حوادث را به خود اختصاص داده است و هر کس ممکن است قربانی یک سرقت شود؛ به همین دلیل در هر شرایطی باید در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشید.

وی با بیان اینکه بروزهرگونه سرقتی به خصوص سرقت منزل شما، آرامش خاطرتان را تا مدت ها از بین می برد افزود: باور کنیم که رعایت نکاتی بسیار ساده و بدیهی می تواند در پیشگیری از سرقت اموالمان به ما کمک کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با جدی گرفتن توصیه های زیر از یک بحران روحی شدید در ای و قفل آویز مطمئن مجهز کنید و هنگام خروج ازمنزل تنها به قفل کردن درب خروجی اکتفا نکرده و تمامی درب های داخلی ساختمان اعم از درب پشت بام،اتاق ها،حیاط خلوت را قفل کنید.

- قفل های سوییچی را با نصب لوله در اطراف توپی آن محافظت کنید و از قرار دادن کلید منزل در محل هایی مانند زیر جاکفشی، روی درب و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز