مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-17اقتصادي

اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان فارس


مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: اعزام 30 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان فارس از امروز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کوتاه مدت بوده است.

او ادامه داد: باتوجه به کشاورزی بودن استان فارس حل مشکلات و معضلاتی در زمینه کمبود آب و تغییر الگوی کشت و اصلاح شیوه های آبرسانی، ایجاد کارگاه خانگی و بازار فروش محصولات تولیدی این کارگاه ها و.

از اهداف این گروه ها بوده است.

محمودی با اشاره به ایجاد آسیب شناسی مسائل اجتماعی با حضور گروه های جهادی، دبیر مجمع گروه ها ی جهاد دانشجویی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس، گفت: در این کارگروه شناسایی مهمترین آسیب ها و ریشه های آنها و راهکار رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مهمترین آسیب استان فارس، تأثیرات خشکسالی بر مهاجرت و حاشیه نشینی است، گفت: راهکار حل این مشکل ایجاد اشتغال های خانگی، بنگاه های زود بازده تغییر الگوی کشت و … در قالب بسته ی مهاجرت معکوس دیده شده و در حال برنامه ریزی و اجرا است.

او همچنین از راه اندازی مرکز رشد و شتاب دهی خبر داد و افزود: با شیوع کرونا ، گروه های جهادی فراخوان شده و در ضدعفونی معابر و محله ها، ایجاد کارگاه های تولید ماسک، شیلد و گان پزشکی در دستور کار قرار گرفت و زمینه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان فارس

اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان فارس