مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-17دانش

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر/ اعلام شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش


دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ضمن اعلام پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجویان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد با استناد به آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری و مصوبات داخلی از میان دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی بر اساس یک سری شرایط خاص دانشجو می پذیرد.

پذیرش این دانشجویان در رشته های برق، عمران، مکانیک، صنایع، نقشه برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی انجام می شود.

در شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، داشتن مدرک کارشناسی پیوسته با میانگین کل حداقل 16، مدرک کارشناسی ارشد با میانگین کل حداقل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) وحداکثر زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی 2 سال (دانش آموختگان نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 و بعد از آن) عنوان شده است.

دانش آموختگان و دانشجویان هر یک از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، دوره های الکترونیکی و مجازی، و نیمه حضوری و دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور مجاز به ارائه درخواست نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر/ اعلام شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر/ اعلام شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش