مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-17اجتماعي

آغاز عملیات احداث مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در محورمواصلاتی زاهدان- میرجاوه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات احداث مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در کیلومتر 18 محور زاهدان- میرجاوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عملیات احداث مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در کیلومتر 18 محور زاهدان- میرجاوه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در این مراسم  با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز وکاهش میزان سوانح رانندگی و همچنین افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی ایفا می نمایند، افزود: این مجتمع خدمات رفاهی در زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 200 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی بدون دریافت تسهیلات بانکی در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

ایوب کرد تیرپارک، رستوران، سویت اقامتی، مسجد،رستوران و بازارچه عرضه محصولات سنتی، جایگاه سوخت و سی ان جی، استراحتگاه ویژه رانندگان ترانزیتی و تعمیرگاه را از جمله برخی امکانات پیش بینی شده در این مجتمع خدمات رفاهی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در محورمواصلاتی زاهدان- میرجاوه

آغاز عملیات احداث مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در محورمواصلاتی زاهدان- میرجاوه