مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 23:102021-03-15سياسي

چرا درباره پرونده عنابستانی تصمیمی گرفته نشده است؟


سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در رابطه با پرونده درگیری عنابستانی نماینده سبزوار با سرباز گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به لحاظ حقوقی و جایگاهی نمی تواند کسی را ملزم به حضور در جلسه و ارائه گزارش کند و لذا به دلیل عدم همکاری ناجا فعلا .

- سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در رابطه با پرونده درگیری عنابستانی نماینده سبزوار با سرباز گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به لحاظ حقوقی و جایگاهی نمی تواند کسی را ملزم به حضور در جلسه و ارائه گزارش کند و لذا به دلیل عدم همکاری ناجا فعلا امکان تصمیم گیری مجلس در این باره وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فارس نوشت: سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: به علت عدم همکاری نیروی محترم انتظامی درباره پرونده برخورد یک نماینده مجلس و سرباز راهنمایی رانندگی، تصمیم گیری درباره این پرونده برای هیئت نظارت امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به پیگیری پرونده برخورد علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس و سرباز راهنمایی و رانندگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، اظهارکرد: این هیئت تاکنون 4 جلسه پیرامون این پرونده برگزار کرده و اظهارات آقای عنابستانی که نکاتی قابل توجه و بررسی داشت، دریافت شده است و فیلم مورد نظر هم از مراجع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا درباره پرونده عنابستانی تصمیمی گرفته نشده است؟

چرا درباره پرونده عنابستانی تصمیمی گرفته نشده است؟