مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 22:502021-03-15سياسي

در سال 1400 حج برگزار می شود؟


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: احتمال دارد حج با شرایط فعلی بیماری کرونا بطور عادی برگزار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: احتمال دارد حج با شرایط فعلی بیماری کرونا بطور عادی برگزار نشود.

با این حال، همه واحدها باید با مطالعه و کسب اطلاع به موقع از مصوبات وزارت حج عربستان، برنامه ریزی مناسب با توجه به شرایط حج آینده داشته باشند.

در نشست شورای معاونین و مدیران بعثه و بررسی آخرین برنامه ریزی ها و پیشنهادات معاونت های بعثه مقام معظم رهبری برای موسم حج آینده و سال جدید که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد، معاونان فرهنگی، اموربین الملل و توسعه مدیریت و منابع و مدیران واحدهای مختلف بعثه مقام معظم رهبری از برنامه ریزی ها و پیشنهادات خود برای موسم حج آینده و سال جدید گزارش دادند.

حج تمتع در نیمه اول ماه ذی الحجه برگزار می شود که در سال 1400 هجری شمسی با نیمه اول مردادماه همزمان شده است.

نواب در این نشست برنامه ریزی های عربستان درخصوص حج در شرایط کرونا را شرح داد و تصریح کرد: شیوه نامه انجام مناسک حج در شرایط اضطرار برای زائران اهل تشیع و تسنن باید تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1400 حج برگزار می شود؟

در سال 1400 حج برگزار می شود؟