مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-15ورزشي

آکادمی استعدادیابی در اردبیل راه اندازی می شود


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با رایزنی تیمی از کشور آلمان قرار است آکادمی استعدادیابی در اردبیل راه اندازی شده و این کار با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صمد نوتاش بعد از ظهر دوشنبه در نشست رؤسای هیئت های شهرستان ها و مسئولان کمیته هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: در رایزنی با چند تیم داخلی و همچنین تیمی از کشور آلمان در تلاش هستیم تا سه مورد آکادمی برای استعدادیابی در رده های پایه در سال آینده در استان اردبیل راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا مدیریت این آکادمی ها به هیئت های شهرستان ها واگذار شود تا در بخش استعدادیابی و استفاده از ظرفیت 20 تا 30 مربی رده های پایه بتوانیم شرایط مناسبی را در تحول فوتبال استان رقم بزنیم.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در رایزنی با مالک تراکتور مقرر شد تا تیم فوتبال بانوان استان اردبیل با حمایت این باشگاه وارد مسابقات لیگ کشوری شوند که البته به دلیل فقدان امکانات و استادیوم اختصاص بانوان، در تلاش هستیم تا این تیم را در لیگ فوتسال راهی مسابقات کنیم.

نوتاش با قدردانی از تلاش یک ساله رؤسای هیئت های فوتبال شهرستان ها و همچنین اقدامات مؤثر برخی از هیئت ها در رونق فوتبال در شهرستان های مختلف افزود: باید در همه شهرستان ها با تلاش رؤسای هیئت ها مسابقات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی استعدادیابی در اردبیل راه اندازی می شود

آکادمی استعدادیابی در اردبیل راه اندازی می شود