مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-15اقتصادي

نصب علایم ترافیکی و شانه سازی راه های جزیره قشم


مدیر فنی و زیربنایی منطقه آزاد قشم از نصب علایم ترافیکی مسیر بندر کاوه و شانه سازی باند رفت بزرگراه مرکزی با اعتباری بالغ بر50 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین ناصری نژاد با اشاره به لزوم ارتقا ایمنی راه ها و اصلاحات هندسی انجام شده در نقاط حادثه خیز جاده های برون شهری جزیره بیان داشت: نصب علایم ترافیکی و گاردریل های روبروی بندر تجاری کاوه باتوجه به پرتردد بودن این مسیر یکی از اقداماتی است که توسط نیروهای این مدیریت با سرعت به انجام رسید.

وی ادامه داد: نصب علایم ترافیکی و ایمن نمودن جاده ها در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به ویژه در مناطق برون شهری اهمیت زیادی دارد.

مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از پی کنی تابلوهای مسیر نما و جهت نما باند برگشت قطعه یک بزرگراه مرکزی خبر داد و گفت: در مورد معابر درون شهری نیز ساماندهی بلوار پیامبر اعظم (ص) و میدان را در دستور کار داریم که درتلاشیم با سرعت به پایان برسد.

گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم در 6 سال گذشته حدود 400 کیلومتر از جاده های برون شهری و معابر درون شهری جزیره را آسفالت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب علایم ترافیکی و شانه سازی راه های جزیره قشم

نصب علایم ترافیکی و شانه سازی راه های جزیره قشم