مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-15سياسي

تشریح فعالیت های بین المللی بنیاد شهید و امور ایثارگران


مدیرکل امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با شبکه «العالم» به تشریح فعالیت های فرهنگی بین المللی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

- مدیرکل امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با شبکه العالم به تشریح فعالیت های فرهنگی بین المللی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ساکی در این گفت وگو که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد ضمن اشاره به تاریخچه و اهداف تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید با دستور امام خمینی(ره) در تاریخ 22 اسفند ماه سال 1358 با دو هدف اصلی خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و همچنین نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأسیس شد.

وی در ادامه با تشریح بخشی از برنامه های اجرا شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا در سال جاری گفت: یکی از برنامه هایی که در تمام طول سال به صورت مستمر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس است.

این برنامه ها با حضور مسئولان مختلف کشور و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های بین المللی بنیاد شهید و امور ایثارگران

تشریح فعالیت های بین المللی بنیاد شهید و امور ایثارگران