مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-14سياسي

نگرانی های مدیریت بحران قزوین درخصوص حوادث چهارشنبه سوری


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سال گذشته مردم به دلیل کرونا همکاری خوبی داشتند و حوادث کمی در چهارشنبه سوری رخ داد اما در سال جاری با توجه به عادی انگاری صورت گرفته نگران هستیم که حوادث افزایش پیدا کند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سال گذشته مردم به دلیل کرونا همکاری خوبی داشتند و حوادث کمی در چهارشنبه سوری رخ داد اما در سال جاری با توجه به عادی انگاری صورت گرفته نگران هستیم که حوادث افزایش پیدا کند.

قدرت الله مهدی خانی در جلسه هماهنگی اقدامات پیشگیرانه چهارشنبه آخر سال که امروز 24 اسفندماه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: مدیریت بحران صرفاً وظیفه یک دستگاه نیست و یک دستگاه به تنهایی نمی تواند در این حوزه فعالیت کند، از همه دستگاه ها به ویژه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم که در کنار ما قرار بگیرند و در جلسات حضور پیدا کند.

وی افزود: وظیفه اصلی ما در چهارشنبه سوری پیشگیری از حوادثی است که احتمال دارد اتفاق بیفتد، در آستانه چهارشنبه آخر سال کلیه نیروهای امدادی و مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم خدمت رسانی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: دستگاه های امدادی ازجمله پلیس راه، جمعیت هلال احمر، راهداری، آتش نشانی، اورژانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی های مدیریت بحران قزوین درخصوص حوادث چهارشنبه سوری

نگرانی های مدیریت بحران قزوین درخصوص حوادث چهارشنبه سوری