مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-13سياسي

ظرفیت های حوزه معدنی استان ایلام نیازمند سرمایه گذاری است


امام جمعه ایلام با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار خوب حوزه مواد معدنی در استان، گفت: این حوزه نیازمند سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار تقی نبیی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار کرد: استان ایلام از ظرفیت های زیادی در حوزه صنعتی و معدنی برخوردار است، متاسفانه روی ظرفیت های استان سرمایه گذاری نشده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به وجود 15 نوع ماده معدنی در استان ایلام، گفت: به طور قطع ظرفیت های استان نیازمند توجه است و باید حرکتی در زمینه اکتشاف و سرمایه گذاری در استان انجام شود.

وی تصریح کرد: در صورت سرمایه گذاری بر روی معادن استان و ایجاد صنایع پایین دستی، علاوه بر و رونق تولید شاهد اشتغال در استان خواهیم بود.

امام جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت های مرز مهران برای صادرات محصولات معدنی استان، افزود: برای صادرات محصولات صنعتی در استان ظرفیت بزرگ مرز مهران در استان وجود دارد و با توجه به نیاز کشور عراق می توان از این فرصت استفاده کرد.

کریمی تبار بیان کرد: امروز در بخش اکتشاف، استخراج و تولید و نفت و گاز فعالیت های خوبی در استان ایلام انجام شده است که تاثیر آن هم برای کشور و هم برای استان است، اما در بخش صنعت، آنطور که باید در استان کار انجام شود، صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های حوزه معدنی استان ایلام نیازمند سرمایه گذاری است

ظرفیت های حوزه معدنی استان ایلام نیازمند سرمایه گذاری است