مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-13اجتماعي

بازگشایی راه 262 روستای استان اردبیل/ کلیه محورهای مواصلاتی باز است


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران راه 262 روستای استان برف روبی و بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم الله وثوقی صبح امروز در بازدید از محور نیرـ سراب و گردنه صایین اظهار کرد: راه 262 روستای استان اردبیل با تلاش راهداران برف روبی و بازگشایی شده است.

وی افزود: راه 230 روستا در شهرستان های گرمی، خلخال،کوثر، اردبیل، مشگین شهر و نیر مسدود است و اکیپ های راهداری باهمه توان درحال بازگشایی این راهها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت 80 اکیپ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل، بیان کرد: درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان های نیر و نمین با 30 سانت و اردبیل و خلخال با 20 سانت بیشترین بارش ها را داشته اند، تصریح کرد: 6 هزارو 800 کیلومتر برف روبی انجام و 201 نفر راهدار با 117 دستگاه ماشین آلات در این مدت مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی اذعان داشت: در طرح زمستانی امسال، 420 نفر نیروی راهداری در گردنه ها، محورها و راهدارخانه های استان با 230 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه 262 روستای استان اردبیل/ کلیه محورهای مواصلاتی باز است

بازگشایی راه 262 روستای استان اردبیل/ کلیه محورهای مواصلاتی باز است