مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-13حوادث

گاز منوکسید کربن جان زن و مرد جوان را گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: نشت گاز در یک ساختمان مسکونی در خیابان نبرد شمالی جان زن و مرد جوانی را گرفت.

- جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در باره حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن در خیابان نبرد شمالی اظهارداشت: حوالی بامداد امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در خیابان نبرد شمالی، خیابان نجار محمودی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه ساختمان 5 طبقه مسکونی 10 واحدی بود که آتش نشانان از طریق تماس یک نفر از اهالی ساختمان که به دلیل مسمومیت با گاز دچار بی حالی شده و به مرکز درمانی مراجعه کرده بود به محل اعزام و با دستگاه های گازسنج متوجه شدند که در یک واحد نشت گاز رخ داده است بنابراین همه ساختمان و واحد ها را جست و جو کردند که با مراجعه به یکی از واحدها که مشکوک به گازگرفتگی بود، سعی کردند اقدام لازم را نجات دهند اما کسی پاسخ آتش نشانان را نداد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی در واحد را باز کرده و به محض ورود به داخل آتش نشانان با وضعیت بی حال مرد و زن جوان حدودا 25 ساله مواجه شدند که با انجام معاینات مشخص شد این افراد جان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز منوکسید کربن جان زن و مرد جوان را گرفت

گاز منوکسید کربن جان زن و مرد جوان را گرفت