مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-12حوادث

علت توقف خودروها در مُشا ریزش سنگ در حوزه مازندران است


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه در حوزه راه های استان تهران ترددها بطور عادی و روان است، گفت: علت توقف خودروها در مُشا ریزش سنگ در حوزه مازندران است.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص خبری مبنی بر وقوع سقوط بهمن در محور هراز اظهار داشت: ساعت 15 و 10 دقیقه امروز جمعه 22 اسفندماه در حوزه استان مازندران در محور هراز به علت رانش زمین و ریزش کوه در مسیر رفت و برگشت در محدوده ابتهاج انسداد مسیر ایجاد شده و سقوط بهمن در حوزه راه های استان تهران را نداشته ایم.

مصدقی با بیان اینکه از امام زاده هاشم به طول 60 کیلومتر به علت بارندگی های شدید احتمال ریزش سنگ و خطر وجود داشته است افزود: به همین علت به مدت 2 ساعت راه را مسدود کرده و عبور و مرور جلوگیری شده است.

معاون راهداری و حمل نقل جاده ای استان تهران گفت: در حال حاضر تردد در حوزه راه های استان تهران بدون مشکل برقرار است و بارش برف و مه از گردنه امام زاده هاشم وجود دارد و فقط از ابتدای مشا به علت ریزش سنگ در حوزه مازندران خودروها متوقف شده اند و اجازه عبور داده نمی شود.

وی عنوان داشت: راهداران در محور هراز از دیشب و به ویژه از بامداد امروز مشغول شن و نمک پاشی هستند و عملیات پاکسازی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت توقف خودروها در مُشا ریزش سنگ در حوزه مازندران است

علت توقف خودروها در مُشا ریزش سنگ در حوزه مازندران است