مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-10بين الملل

رویکرد «نه غالب نه مغلوب» بایدن در یمن


دولت امریکا با تکیه بر ابزار رسانه ای در ادبیات هوشمند دیپلماتیک تلاش دارد جای متجاوز و جنگ افروز و جنایتکار در جنگ شش ساله در یمن را با قربانی و مظلوم عوض کند و در جایگاه صلح خواه و مظلوم و تجاوز شده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هادی محمدی، تحلیلگر مسائل منطقه در ، بر ظرفیت های اخوانی، تروریست های همکار ترکیه در شمال سوریه و بخشی از توان پهپادی ترکیه قرار داده است.

بایدن با اینکه شعار توقف جنگ در یمن داده، ولی برای نجات سعودی و پروژه امریکایی- صهیونیستی در یمن و ژئوپلتیک پیرامونی در یمن و آبراه های همجوار آن، ضمن حفظ چماق ادامه حملات به یمنی ها و محاصره ضدبشری و استمرار تمامی جنایت های جنگی، هم با عربستان قرارداد فروش سلاح منعقد کرده و هم از انصارالله در مذاکرات مسقط درخواست توقف آزادسازی شهر مأرب را دارد! دولت امریکا با تکیه بر ابزار رسانه ای در ادبیات هوشمند دیپلماتیک هم تلاش دارد جای متجاوز و جنگ افروز و جنایتکار در جنگ شش ساله در یمن را با قربانی و مظلوم عوض کند و در جایگاه صلح خواه و مظلوم و تجاوز شده قرار گیرد.

نکته جالب تر این است که به موازات توافقات پنهان با ترکیه برای تنگنا های عملیاتی در یمن، مهم ترین کارت بازی نظامی در مأرب و استان بیضاء و حتی شبوه را به کارگیری وسیع داعش و القاعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد «نه غالب نه مغلوب» بایدن در یمن

رویکرد «نه غالب نه مغلوب» بایدن در یمن