مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-09سياسي

عضو معاونت حقوقی رییس جمهور: بسیاری از افراد از کوخ ها به کاخ ها کوچ کردند


گرجی، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: بخشی از ثروت هایی که در طول چهل سال گذشته اندوخته شده توسط افرادی که به حکومت متصل بوده اند، - نامشروع است.

در کنار همین منفعت های متعارضی که داشتند، بسیاری از افراد از کوخ ها به کاخ ها کوچ کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: امروز بسیاری از ایده ها و لوایح که قبلاً در مراکز دیگر دولتی یا حتی غیر دولتی تهیه و تدوین شده به عنوان طرح در مجلس ارائه می شود یعنی از لحاظ کپی رایت و مالکیت معنوی متعلق به دستگاه خاصی است.

علی اکبر گرجی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص لایحه مدیریت تعارض منافع، اظهار کرد: دولت بنا به چالش هایی که پیش روی خود می دید و مسأله هایی که با آنها مواجه بود، از مدت ها قبل به این فکر بود که لایحه مدیریت تعارض منافع را تدوین کند.

این لایحه توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری تدوین شد و زمانی که ما به معاونت حقوقی آمدیم و مسئولیت معاونت پیگیری اجرای قانون اساسی را برعهده گرفتیم، یکی از جدی ترین کارهایی که شروع کردیم پیگیری لایحه مدیریت تعارض منافع بود.

معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاون حقوقی ریاست جمهوری افزود: پیش نویس این لایحه بسیار مفصل بود، همکاران ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو معاونت حقوقی رییس جمهور: بسیاری از افراد از کوخ ها به کاخ ها کوچ کردند

عضو معاونت حقوقی رییس جمهور: بسیاری از افراد از کوخ ها به کاخ ها کوچ کردند