مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-09اقتصادي

مردم نگران کمبود مرغ نباشند/ توزیع روزانه 50 تن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان جنوبی


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از توزیع روزانه 50 تٌن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان جنوبی خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان در استان برای مصرف کننده می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بیکَس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلی در تأمین گوشت مرغ در استان وجود ندارد و برای هفته دیگر نیز 70 تن گوشت مرغ گرم تأمین شده است.

وی از توزیع روزانه 50 تٌن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان جنوبی خبر داد و افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان در استان برای مصرف کننده می باشد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز بیان کرد: هم اکنون مرغ گرم به اندازه مازاد بر نیاز در بازار وجود دارد و نیازی برای گوشت منجمد از سوی بازار هنوز اعلام نشده است.

بیکس گفت: دو برابر نیاز استان مرغ گرم در استان تأمین شده و مردم نگران کمبود این کالا نباشند.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد نیز به اندازه نیاز استان در انبار ها موجود است، عنوان داشت: طرح تنظیم بازار از 15 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در خصوص توزیع تخم مرغنیز عنوان داشت: روزانه 34 تُن تخم مرغ در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران کمبود مرغ نباشند/ توزیع روزانه 50 تن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان جنوبی

مردم نگران کمبود مرغ نباشند/ توزیع روزانه 50 تن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان جنوبی