مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09فرهنگي

تجربه «راحانا» در دوران کرونا


کارگردان فیلم کوتاه «راحانا» با اشاره به سختی های اکران در دوران کرونا از فیلمی می گوید که قصه ای متفاوت از جنگ های مردانه را روایت می کند.

- کارگردان فیلم کوتاه راحانا با اشاره به سختی های اکران در دوران کرونا از فیلمی می گوید که قصه ای متفاوت از جنگ های مردانه را روایت می کند.

کاظم دانشی - کارگردان فیلم کوتاه راحانا که با بسته فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن روی پرده سینماهای هنروتجربه است - درباره داستان این فیلم به ایسنا گفت: راحانا قصه دختر تک تیرانداز سوری است که در دل التهاب ها و جریانات کشور خود، قرار است جزء آخرین نفراتی باشد که با یک گروه چند نفره، از شهر دفاع کرده و از سقوط آن جلوگیری کند.

او ادامه داد: ایده این فیلم از سال 1394 با من همراه بود ولی ساخت آن سختی های خاص خودش را داشت.

ساخت راحانا از دو منظر برایم جذابیت داشت؛ یکی ساخت فیلم اکشن و جنگی که دوست داشتم یک بار تجربه اش کنم، دوم اینکه همیشه جنگ ها وجه مردانه و انسانی دارند ولی در اینجا قصه متفاوت است.

این بخش از جنگ سوریه برای من اهمیت داشت که جنگ در دل شهر و خانه مردم اتفاق می افتد و همین مساله داستان را خیلی دراماتیک می کند.

مثل این می ماند که ما الان در تهران زندگی می کنیم و ببینیم که در خانه، کوچه و پس کوچه و خیابان هایمان جنگ درگرفته و افراد مسلحی در شهر وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه «راحانا» در دوران کرونا

تجربه «راحانا» در دوران کرونا