مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09اجتماعي

بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور/کاهش 12 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور گفت: در پی ورود سامانه بارشی، دمای هوا در برخی استان ها بین 8 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور گفت: در پی ورود سامانه بارشی، دمای هوا در برخی استان ها بین 8 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس خروجی مدل های هواشناسی امروز (19 اسفند) در برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش رخ می دهد، اظهار کرد: فردا (20 اسفند) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (21 اسفند) سامانه بارشی فعالی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد و شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور را در برخواهد گرفت.

ضیاییان با بیان اینکه طی روز جمعه (22 اسفند) سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق و جنوب فعال است، اظهارکرد: طی روز شنبه (23 اسفند) فعالیت سامانه بارشی محدود به سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور خواهد شد همچنین این سامانه در اواخر وقت این روز از سمت شمال شرقی از کشور خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور/کاهش 12 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق

بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور/کاهش 12 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق