مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09سياسي

نمی توانیم مدعی شهر دوچرخه در معنای واقعی کلمه باشیم


رییس هیئت دوچرخه سواری بناب با اشاره به اینکه تنها در برگزاری همایش پرشور دوچرخه سواری ادعا داریم و نمی توانیم مدعی شهر دوچرخه در معنای واقعی کلمه باشیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیئت دوچرخه سواری بناب با اشاره به اینکه تنها در برگزاری همایش پرشور دوچرخه سواری ادعا داریم و نمی توانیم مدعی شهر دوچرخه در معنای واقعی کلمه باشیم، گفت: بناب، برخلاف ادوار گذشته، سالی یک روز می تواند به شهر دوچرخه به معنای واقعی کلمه تبدیل شود و آن هم روز برگزاری "همایش بناب شهر دوچرخه" است.

مرتضی فرزان در جمع خبرنگاران، درخصوص انتقادات مطرح شده از ثبت اخیر شهر شیراز به عنوان شهر ملی دوچرخه، اظهار کرد: در حال حاضر به روزترین تعریف از شهر دوچرخه، شهری است که مردم از دوچرخه برای حمل و نقل خود استفاده کنند.

وی تشریح کرد: برای مثال شهر تبریز به عنوان قطب دوچرخه سواری با داشتن تجربه برگزاری بیش از 30 دوره برگزاری تور دوچرخه سواری کشور و تیم داری در دوچرخه سواری حرفه ای به عنوان شهر دوچرخه شناخته نشده است.

وی افزود: شیراز اخیرا در رقابت با شهرهای مشهد، یزد و تبریز به عنوان سه کاندیدای دیگر به عنوان شهر ملی دوچرخه انتخاب شد، در حالی که بناب به علت نداشتن آیتم های مورد نظر این ارزیابی، حتی بصورت حداقلی نیز نتوانسته بود کاندیدای این عنوان شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم مدعی شهر دوچرخه در معنای واقعی کلمه باشیم

نمی توانیم مدعی شهر دوچرخه در معنای واقعی کلمه باشیم