مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-09فرهنگي

خراسان رضوی رتبه اول فروش طرح زمستانه کتاب را کسب کرد


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پایان طرح زمستانه کتاب 99، استان خراسان رضوی رتبه اول را از نظر میزان فروش و رتبه دوم را از نظر تعداد کتاب کسب کرده است.

- افشین تحفه گر با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح زمستانه کتاب در کشور با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، در این استان از 9 اسفند ماه آغاز شد.

در این دوره با مشارکت گسترده مردم کتابخوان و فرهیخته استان، خراسان رضوی برای ششمین دوره پیاپی به عنوان یکی از فعال ترین و پرفروش ترین استان های کشور معرفی شد.

وی عنوان کرد: 111 کتابفروشی از سراسر استان در این دوره از طرح شرکت کردند که از این تعداد 82 کتابفروشی از شهر مشهد و 29 کتابفروشی نیز از شهرستان های استان در این طرح شرکت کرده بودند.

یارانه اختصاص یافته به خراسان رضوی در ابتداء طرح مبلغ 4 میلیارد و 650 میلیون ریال بود، اما با توجه به استقبال مردم از این طرح تا مبلغ 5 میلیارد و 760 میلیون ریال افزایش یافت و در پایان طرح مبلغ 5 میلیارد و 370 میلیون و 460 هزار و 970 ریال آن مصرف شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: کل فروش استان در انتهای طرح، مبلغ 23 میلیارد و 900 میلیون و 187 هزار و 534 ریال بود و در مجموع تعداد 5383 جلد کتاب در طی این مدت کوتاه به فروش رسید که آمار بی نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی رتبه اول فروش طرح زمستانه کتاب را کسب کرد

خراسان رضوی رتبه اول فروش طرح زمستانه کتاب را کسب کرد