مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-09بين الملل

استقبال اقلیم کردستان عراق از فراخوان الکاظمی برای گفت وگوی ملی


نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از فراخوان نخست وزیر این کشور برای برگزاری گفت وگوی ملی با حضور تمام گروه ها و مخالفان استقبال کرد.

- نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از فراخوان نخست وزیر این کشور برای برگزاری گفت وگوی ملی با حضور تمام گروه ها و مخالفان استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با انتشار توییتی از فراخوان مصطفی الکاظمی، نخست وزیر کشورش برای برگزاری گفت وگوی ملی با حضور تمام گروه ها و مخالفان استقبال کرد.

بارزانی در این باره اظهار کرد: به نمایندگی از دولت اقلیم کردستان عراق حمایت خود را از فراخوان مصطفی الکاظمی برای برگزاری گفت وگوی ملی میان جریان های عراق با هدف حل ریشه ای همه مشکلات و تنش ها اعلام می کنم.

وی افزود: ما همچنین آمادگی مان را برای توافق همه جانبه و نهایی برای حل و فصل تمامی مشکلات میان دولت مرکزی و اقلیم کردستان طبق قانون اساسی کشور اعلام می کنیم.

نخست وزیر عراق دوشنبه به مناسبت پایان سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان به این کشور گفت: در فضای دوستی و تسامحی که سفر پاپ به خاک عراق آن را تقویت کرده، امروز به مذاکرات ملی دعوت می کنیم تا راهی برای تحقق آرمان های مردممان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اقلیم کردستان عراق از فراخوان الکاظمی برای گفت وگوی ملی

استقبال اقلیم کردستان عراق از فراخوان الکاظمی برای گفت وگوی ملی