مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09دانش

امسال 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه جذب کردیم/ 929 متقاضی جدید داریم


مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: درحال حاضر 929 متقاضی جدید از کشور عراق برای پذیرش در این دانشگاه داریم که در تلاشیم همه آنها را جذب کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: درحال حاضر 929 متقاضی جدید از کشور عراق برای پذیرش در این دانشگاه داریم که در تلاشیم همه آنها را جذب کنیم.

مهدی صادقی در گفت و گو با ایسنا، از جذب 500 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه آزاد کرمانشاه در مهر 1399 خبر داد و اظهار کرد: تا سال گذشته 286 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه مشغول به تحصیل بودند که برای مهر امسال این تعداد رشد قابل توجهی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط بوجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا، مراسم معارفه این نودانشجویان با کمی تاخیر چند روز پیش با حضور معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد کشور بصورت وبینار برگزار شد.

مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه از افزایش علاقه دانشجویان عراقی برای تحصیل در این دانشگاه خبرداد و گفت: درحال حاضر 929 متقاضی جدید از کشور عراق برای پذیرش در ترم بهمن ماه داریم که در تلاشیم همه آنها را جذب کنیم.

وی در خصوص چرایی افزایش تقاضای دانشجویان عراقی برای تحصیل در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد کرمانشاه از سال 1397 بین المللی شد و طی این سالها توانست تعدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه جذب کردیم/ 929 متقاضی جدید داریم

امسال 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه جذب کردیم/ 929 متقاضی جدید داریم