مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-09سياسي

احزاب خراسان رضوی برای انتخابات شورای شهر چه نقشه ای در سر دارند؟


نزدیک به 22 سال از آغاز به کار اولین شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور می گذرد و اینک فضای سیاسی کشور، در تب و تاب برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به سر می برد؛ - ایسنا/خراسان رضوی نزدیک به 22 سال از آغاز به کار اولین شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور می گذرد و اینک فضای سیاسی کشور، در تب و تاب برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به سر می برد؛ انتخاباتی که هر چهار سال یکبار، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، در سراسر کشور برگزار می شود.

  تنها نگاهی گذرا به وظایف شوراها کافی است تا به اهمیت بالای این نهادها پی برد.

شوراهایی که با هدف مشارکت دادن مردم هر شهر و روستا در اداره امور خویش به وجود آمدند و باعث شدند مردم ایران، بیش از پیش در انتخاب سیاست گذاران خود نقش داشته اند.

فردا، چهارشنبه 20 اسفندماه سال 1399، از سوی وزارت کشور به عنوان نخستین روز ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام شده است .

به همین مناسبت، در ادامه آخرین اظهارنظرهای احزاب خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا را برای آنچه در انتخابات شورای شهر مشهد در نظر دارند را می خوانید؛ نامزدهایمان تایید شوند لیست می دهیم ناصر آملی، رییس حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی، مهم ترین شرط اصلاح طلبان برای حضور در انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب خراسان رضوی برای انتخابات شورای شهر چه نقشه ای در سر دارند؟

احزاب خراسان رضوی برای انتخابات شورای شهر چه نقشه ای در سر دارند؟