مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-09بين الملل

افزایش تدابیر امنیتی در کنگره آمریکا به دنبال شورش های پساانتخاباتی


در گزارش امنیتی منتشر شده در آمریکا بر لزوم افزایش تدابیر محافظتی، ارتقای توانایی های پلیس و استفاده از یگان های دیگر برای سرکوب ناآرامی در پایتخت ایالات متحده و ساختمان کنگره تاکید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  در یک گزارش امنیتی که به تازگی در آمریکا منتشر شده با توجه به حوادث رخ داده در ساختمان کنگره این کشور در هفته های اخیر، بر لزوم افزایش نرده های اطراف ساختمان کنگره  با حصارهای متحرک جایگزین شوند.

در این گزارش امنیتی همچنین بر ارتقا توانایی های اطلاعاتی پلیس کنگره ایالات متحده تاکید شده است.

در این گزارش 15 صفحه ای پیشنهاد شده که به پلیس کنگره اختیار داده شود تا از نیروهای گارد ملی در حالت اضطراری بدون تایید از مقامات بالاتر استفاده شود.

در این گزارش همچنین آماده است که نیروهای پلیس مجهز به دوربین شوند واحد پلیس سوار بر اسب نیز در ساختمان کنگره مستقر شوند.

پلیس کنگره از بیم حمله احتمالی دیگر، خواستار تمدید استقرار بیش از 5 هزار نیروی گارد ملی در اطراف ساختمان آن شده  و در چهارم مارس بار دیگر رییس جمهور ایالات متحده خواهد شد.

کیو-اِنان، یک تئوری توطئه فراگیر و بی اساس است که تأکید دارد که دونالد ترامپ در حال جنگ با نخبگان شیطان پرستی است که کودکان را آزار جنسی می دهند و در دولت و بازار و رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدابیر امنیتی در کنگره آمریکا به دنبال شورش های پساانتخاباتی

افزایش تدابیر امنیتی در کنگره آمریکا به دنبال شورش های پساانتخاباتی