مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-09سياسي

داوطلبان انتخابات به صورت غیرحضوری نام نویسی کنند


ثبت نام ها از 20اسفند به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های موبایل و وب سایت و پیشخوان های دولت و همچنین به صورت حضوری شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از صداوسیما، جمال عرف در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به شروع رسمی انتخابات 1400 با دستور وزیر کشور از امروز گفت: امروز وزیر کشور دستور شکل گیری هیئت های اجرایی و شروع انتخابات را صادر کرد که به استانداری ها و فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور ابلاغ شد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ثبت نام ها از بیستم اسفند به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه های موبایل و وب سایت و پیشخوان های دولت و همچنین به صورت حضوری شروع می شود و طبیعتاً در این شرایط کرونا توصیه ما این است که داوطلبان عزیز به صورت غیر حضوری اقدام به نام نویسی کنند.

عرف با بیان اینکه احراز هویت افراد از طریق کد ملی و یک شماره حساب بانکی صورت می گیرد افزود: تشکیل هیئت های اجرایی شهرها و روستاها هم زمان شروع می شود، اما ثبت نام شوراهای شهر از بیستم اسفند به مدت هفت روز یعنی تا 26 اسفند انجام می گیرد و ثبت نام شوراهای روستا بعد از عید و از 16 فروردین به مدت یک هفته انجام خواهد گرفت.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به فراهم شدن زمینه های برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی گفت: اصل برای ما حفظ سلامت مردم و عوامل برگزاری انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات به صورت غیرحضوری نام نویسی کنند

داوطلبان انتخابات به صورت غیرحضوری نام نویسی کنند