مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-09اقتصادي

بازار بورس فروردین ماه متعادل می شود


یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص بهبود شرایط در بازار بورس در بلندمدت گفت: بازار سرمایه همیشه نشان داده که در بلندمدت، بازاری با سوددهی بالاتر نسبت به بازارهای موازی خود بوده و به نظر می رسد که روزهای زمستانی بازار سرمایه به پایان خواهد رسید و ما در فروردین .

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص بهبود شرایط در بازار بورس در بلندمدت گفت: بازار سرمایه همیشه نشان داده که در بلندمدت، بازاری با سوددهی بالاتر نسبت به بازارهای موازی خود بوده و به نظر می رسد که روزهای زمستانی بازار سرمایه به پایان خواهد رسید و ما در فروردین ماه بازار متعادلی خواهیم داشت.

محمد ابراهیم احمدی در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با تاثیر اقدامات دولت در بازار سرمایه بیان کرد: بازار بورس یکی از بازارهای چندگانه مالی است که در دنیا به عنوان نوسان نمای اقتصاد هر کشور شناخته می شود.

از این رو همواره مورد توجه بوده است.

در ایران، این بازار از آبان ماه سال 92 با ضرباتی مهلک تا نیمه سال 97 رونق خود را از دست داد و به یک بازار جامانده از تورم برای سرمایه داران کلان مبدل شد.

قیمت های سهام، در این بازار بسیار ارزنده بود؛ بنابراین پول های هوشمند و بازیگران قدرتمند اقتصاد به تدریج از نیمه دوم سال 97 به این بازار بکر وارد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بورس فروردین ماه متعادل می شود

بازار بورس فروردین ماه متعادل می شود