مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-08ورزشي

کمک کنید مردم سی سخت به زندگی عادی برگردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بابک مرادی بازیکن یاسوجی باشگاه استقلال که میهمان برنامه فوتبال برتر شبکه سه بود با اشاره به زلزله شهر سی سخت و حضوری که در منطقه زلزله زده داشت، - بازیکن یاسوجی باشگاه استقلال از مسئولان خواست همه تلاش خود را برای بازگشت مردم زلزله زده سی سخت به زندگی عادی به کار کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بابک مرادی بازیکن یاسوجی باشگاه استقلال که میهمان برنامه فوتبال برتر شبکه سه بود با اشاره به زلزله شهر سی سخت و حضوری که در منطقه زلزله زده داشت، گفت: به همراه قائم اسلامی خواه بازیکن دهدشتی باشگاه مس رفسنجان و با همکاری دوستانم در باشگاه استقلال و مس به سی سخت رفتیم، دوست داشتیم مایه دلگرمی آنها شویم.

بازیکن باشگاه استقلال با بیان اینکه پای صحبت ها و درد دل های مردم نشستیم افزود: امیدوارم مسئولان و مردم به مردم زلزله زده سی سخت کمک کنند تا به زندگی عادی برگردند چرا که شرایط مردم زلزله زده بسیار سخت است.

گفتنی است بابک مرادی و قائم اسلامی خواه در همان روزهای ابتدایی وقوع زلزله با حضور در مناطق زلزله زده هدایایی را به مردم تقدیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک کنید مردم سی سخت به زندگی عادی برگردند

کمک کنید مردم سی سخت به زندگی عادی برگردند