مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-08سياسي

دولتمردان وظیفه دارند دسترسی مردم به کالا ها را در شب عید تسهیل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: - رییس قوه قضاییه گفت: مدیریت زنجیره تولید، تأمین و مصرف آنچنان دست نیافتنی و پیچیده نیست که در فقدان آن وضعیتی برای دلالان فراهم شود تا آن ها عرصه را بر مردم، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تنگ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: از خداوند متعال می خواهیم توفیق معرفت نسبت به مقام امامت و محبت و دلدادگی به وجود مقدس امام موسی کاظم (ع) را عنایت کند و بواسطه وجود مقدس ایشان، حوائج مشروع ملت بزرگ ایران اسلامی را برآورده کند تا این کشور و نظام را به برکت خون مطهر شهدا به اهداف بلند خود نایل آید.

آیت الله رییسی سپس با اشاره به در پیش بودن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) عنوان کرد: احساس ما این است که امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه بشری نیاز به آن موهبتی دارد که نتیجه و علت بعثت نبی مکرم اسلام بود.

رییس دستگاه قضا با اشاره به حدیث بُعثتً لاُتمم مکارم الاخلاق و محاسنها اظهار کرد: وجود مقدس نبی مکرم اسلام (ص) فرمودند بعثت من برای آن است که جامعه بشری به مکارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان وظیفه دارند دسترسی مردم به کالا ها را در شب عید تسهیل کنند

دولتمردان وظیفه دارند دسترسی مردم به کالا ها را در شب عید تسهیل کنند