مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-08بين الملل

نخستین سخنرانی مایک پنس بعد از خروج از کاخ سفید با رنگ و بوی انتخاباتی


به گفته یک مشاور معاون دولت سابق آمریکا، «مایک پنس» در اولین حضور عمومی بعد از پایان دولت ترامپ، در کارولینای جنوبی که از اهمیت زیادی در رقابت های مقدماتی انتخاباتی در آمریکا برخوردار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس معاون رییس جمهور سابق آمریکا که از زمان پایان دولت ترامپ سخنرانی عمومی نداشته، قرار است در سفری به کارولینای جنوبی در مراسمی به میزبانی یک موسسه لابی گری محافظه کار مسیحی در این ایالت که از ایالت های جنوبی مهم در روند نامزدی ریاست جمهوری است، سخنرانی کند.

یکی از دستیاران پنس به شرط فاش نشدن نامش روز یکشنبه به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت پنس ماه آینده (میلادی) در یک مراسم شام سخنرانی خواهد کرد.

پنس هنوز اعلام نکرده که آیا قصد دارد وارد رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا شود یا خیر اما بر اساس این گزارش، انتخاب کارولینای جنوبی به عنوان اولین محل، نشان دهنده قصد احتمالی او برای این اقدام است.

اولین رقابت های مقدماتی انتخاباتی در جنوب آمریکا، در این ایالت برگزار می شود.

نامزدهای هر دو حزب اصلی آمریکا معمولاً بیش از یک سال را قبل از انتخابات مقدماتی، در این ایالت به فعالیت می پردازند تا خود را معرفی و جلب حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سخنرانی مایک پنس بعد از خروج از کاخ سفید با رنگ و بوی انتخاباتی

نخستین سخنرانی مایک پنس بعد از خروج از کاخ سفید با رنگ و بوی انتخاباتی