مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-08فرهنگي

نمایش آنلاین عامل اصلی قاچاق فیلم ها/ اکران نوروزی چراغ سینماها را روشن می کند


مدیر سینما گلشن مشهد با اشاره به مشکلات اقتصادی سینماها در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: در چنین شرایطی اکران نوروزی می تواند دوباره چراغ سینما را روشن کند.

- فرزین جیرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت اکران نوروزی سینماها بر تمایل سینما گلشن جهت اکران نوروزی تأکید و اظهار کرد: فعالیت سینما گلشن همچنان طبق روال سابق دنبال می شود و مانند سایر سینماها در انتظار اعلام جدول اکران نوروزی هستیم، اما تا این لحظه هیچ چیزی مشخص نشده و خروجی جلسات تعیین فیلم های اکران نوروزی مشخص نیست.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تفکری وجود داشت که می گفتند سینما محل رفت وآمد و ازدحام مردم است و بر همین اساس سینما از مناطق پرخطر شناخته می شد.

همین تفکر باعث شده بود که مردم نسبت به سینما احساس ترس کنند، اما با این وجود بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر که مرحله آزمون و خطای سینماها بود، مشخص شد که مردم و سینماها خودشان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

بر این اساس متوجه شدند که نگاه قبلی به سینماها غلط بوده است و با تغییر این تصور، این فرصت مغتنم شمرده شد و سینماها بازگشایی شدند.

مدیر سینما گلشن مشهد با اشاره به شرایط مساعد شیوع کرونا در کشور نسبت به ماه های گذشته، بیان کرد: تا زمانی که رنگ بندی شهر مشهد از نظر شیوع ویروس کرونا به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آنلاین عامل اصلی قاچاق فیلم ها/ اکران نوروزی چراغ سینماها را روشن می کند

نمایش آنلاین عامل اصلی قاچاق فیلم ها/ اکران نوروزی چراغ سینماها را روشن می کند