مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-08اقتصادي

کمبود روغن نداریم/ مردم همدان در یک روز 80 تن روغن خریدند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه کمبود روغن نداریم گفت: مردم بارها اقدام به خرید می کنند به گونه ای که فقط در یک مورد تنها در یک روز 80 تن روغن توزیع شد اما بعدازظهر همان روز یک عدد روغن در فروشگاه ها پیدا نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا متین ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف استان همدان درباره وضعیت مرغ در همدان و نبود آن در بازار اظهار کرد: این موضوع که می گویند مرغ در مرغداری بود اما در بازار شاهد کمبود بودیم، ضعف سازمان صمت نیست بلکه برعکس است.

وی گفت: اگر سازمان صمت کنترل نمی کرد مرغ وارد بازار همدان نمی شد و به استان های دیگر می رفت چراکه اختلاف قیمت مرغ در آن روزها با دیگر استان ها 7 هزار تومان تفاوت داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: این موضوع چند روز ادامه داشت و به دلیل گلایه آیت الله شعبانی موضوع در ستاد تنظیم بازار مطرح شد و مقرر شد میانگین قیمت استان های دیگر در استان همدان لحاظ شود چراکه ما پایین ترین قیمت مرغ را در بین استان ها داریم.

وی عنوان کرد: بازرسان سازمان صمت شبانه روزی پای کار هستند و از پنج اسفندماه نیز با ورود به مسئله توزیع مرغ و تخم مرغ ضمن جریمه کردن واحدهای متخلف تلاش کردیم مرغ باقیمت مناسب به دست مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روغن نداریم/ مردم همدان در یک روز 80 تن روغن خریدند

کمبود روغن نداریم/ مردم همدان در یک روز 80 تن روغن خریدند