مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-08حوادث

مصدومیت نوجوان همدانی بر اثر انفجار ترقه دست ساز


فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: انفجار ترقه دست ساز در منزل مسکونی واقع در یکی از محله های شهر همدان موجب مصدومیت یک نوجوان شد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: انفجار ترقه دست ساز در منزل مسکونی واقع در یکی از محله های شهر همدان موجب مصدومیت یک نوجوان شد.

سرهنگ جمشید باقری اضافه کرد: بررسی های پلیسی صورت گرفته توسط مأموران کلانتری 14 گویای این بود که یک نوجوان 16 ساله در داخل منزل مسکونی با بهره گیری از یکسری مواد اولیه در حال تهیه و تولید مواد محترقه دست ساز بود که این مواد منفجر و موجب مصدومیت او شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان همدان به همشهریان توصیه کرد که در این ایام و نزدیکی به چهارشنبه آخر سال مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند و ایام سال نو را به کام خود تلخ نکنند.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان نیز اعلام کرد: روز گذشته مأموران اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان یک قلیان سرا واقع در شهر همدان که در چند روز گذشته نیز در آن محل تعدادی از مشتریان اقدام به درگیری فیزیکی کرده بودند، پلمب و برای متصدی مربوطه پرونده قضایی تشکیل شد.

حسین بشری با بیان اینکه در بازرسی از این قلیان سرا تعداد 39 قلیان نیز ضبط و تحویل اداره بهداشت شد، تأکید کرد: عرضه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت نوجوان همدانی بر اثر انفجار ترقه دست ساز

مصدومیت نوجوان همدانی بر اثر انفجار ترقه دست ساز