مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-08سياسي

سامانه یکپارچه صدور پروانه ساختمانی در شهرداری ها ایجاد می شود


رییس سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور از راه اندازی سامانه یکپارچه صدور پروانه ساختمانی در شهرداری های سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد امروز در نمایشگاه رویدادهای فناورانه تا ثریا با تأکید بر اینکه باید با ابزارهای جدید، مشکلات شهرداری ها و دهیاری ها را حل کنیم و نگاه نوینی به استفاده از ابزارهای جدید و فناورانه داشته باشیم، گفت: در سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور، این رویکرد را در 37 هزار دهیاری و 1307 شهرداری در پیش گرفته ایم تا با روش حل مسئله با نگاه نوآورانه، از ظرفیت علمی جوانان استفاده کنیم.

معاون عمرانی وزیر کشور، یکی از مشکلات شهرداری ها را موضوع آتش نشانی دانست و گفت: کشور ما جزو کشورهای با بحران های متعدد است و در یک سال گذشته آتش سوزی های گسترده ای چه در جنگل ها و چه در سایر مناطق کشور داشته ایم که شهرداری ها به تنهایی قادر به حل آنها نیستند.

وی به مشکل کمبود خودروهای آتش نشانی و نردبام های مخصوص آتش نشانی اشاره و اظهار کرد: هزینه خرید هر نردبام آتش نشانی 20 تا 30 میلیارد تومان است درحالی که با 200 تا 300 میلیون تومان می توان پهپاد آتش نشانی تهیه کرد.

رییس سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطرنشان کرد: در حال تجهیز شهرداری ها به پهپادهای آتش نشانی هستیم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه یکپارچه صدور پروانه ساختمانی در شهرداری ها ایجاد می شود

سامانه یکپارچه صدور پروانه ساختمانی در شهرداری ها ایجاد می شود