مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-08سياسي

عضو هیئت رییسه مجلس: به دنبال راهکارهای حقوقی بازگرداندن لوایح FATF به مجلس هستیم


استرداد طرح و لایحه از مجمع به مجلس دو بار از سوی مجمع روی داده است بنابراین این موضوع امکان پذیر است اما به دنبال راهکارهای حقوقی آن هستیم که این مهم از سوی مجمع بازگردانده شود در دو موضوع قبلی این اتفاق از سوی مجمع استرداد شده بود.

- حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: به دنبال راهکارهای حقوقی هستیم که دو لایحه مربوط به FATF از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به مجلس شورای اسلامی بازگردانده شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با تصریح بر اینکه از مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهیم تا لوایح CFT و پالرمو را برای بررسی بیشتر به مجلس بازگرداند گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام این اختیار را دارد که این لوایح را به مجلس بازگرداند که البته با این کار هم بررسی های بیشتری در مورد این لوایح در مجلس انجام خواهد شد و هم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام با این کار سبک تر می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد فضاسازی های اخیر در مقابل این درخواست استرداد که برخی از جریانات پس از این مصاحبه به راه انداختند خاطرنشان کرد: استرداد طرح و لایحه از مجمع به مجلس دو بار از سوی مجمع روی داده است بنابراین این موضوع امکان پذیر است اما به دنبال راهکارهای حقوقی آن هستیم که این مهم از سوی مجمع بازگردانده شود در دو موضوع قبلی این اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت رییسه مجلس: به دنبال راهکارهای حقوقی بازگرداندن لوایح FATF به مجلس هستیم

عضو هیئت رییسه مجلس: به دنبال راهکارهای حقوقی بازگرداندن لوایح FATF به مجلس هستیم