مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-08اجتماعي

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه (21 اسفند) گفت: فردا (19 اسفند) در نوار شرقی کشور و در بخش هایی از استان های کرمان، یزد، سمنان، قم و جنوب تهران وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی امروز (18 اسفند) در برخی مناطق سواحل دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روز سه شنبه (19 اسفند) این شرایط در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه (20 اسفند) در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود، اظهارکرد: از اوایل وقت روز پنجشنبه (21 اسفند) سامانه بارشی فعالی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق و دامنه های زاگرس مرکزی را در برخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور