مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08سياسي

ارسال 2000 اثر به دبیرخانه «مکتب عشق»/ 25 اثر برگزیده شدند


دبیر جشنواره «مکتب عشق» با اشاره به ارسال 2 هزار اثر از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره، گفت: 25 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

- رشت- دبیر جشنواره مکتب عشق با اشاره به ارسال 2 هزار اثر از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره، گفت: 25 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح دوشنبه مراسم اختتامیه جشنواره تولید محتوای چند رسانه ای مکتب عشق با محوریت سیره عملی و اخلاقی و وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، در سالن همایش دبیرستان فاطمه الزهرا (س) رشت برگزار شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ملت ایران و ملت های مسلمان به ویژه محور مقاومت، اظهار کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخص نبود بلکه یک ملت بود.

جمیل عباسی غریب در ادامه با ابزار خوشحالی از حضور پر رنگ جوانان در این جشنواره، اظهار کرد: این نشان دهنده دغدغه مند بودن جوانان در حوزه فرهنگی در سطح استان گیلان است.

وی با بیان اینکه استقبال خوب مردم و دانش آموزان نشانه علاقه اقشار مختلف جامعه به ویژه به سردار سلیمانی است، افزود: در ایام شهادت این سردار رشید اسلام شاهد بودیم همه اقشار با هر تفکر و دیدگاه سیاسی حضور یافتند و در مدارس نیز این عشق و ارادت به سردار سلیمانی موج می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 2000 اثر به دبیرخانه «مکتب عشق»/ 25 اثر برگزیده شدند

ارسال 2000 اثر به دبیرخانه «مکتب عشق»/ 25 اثر برگزیده شدند