مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08سياسي

انتخابات شورای شهر در 35 شهر استان کرمانشاه برگزار می شود


سخنگوی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در 35 شهر استان کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای همگان فصل الخطاب است و ستاد انتخابات استان کرمانشاه مکلف است که مقدمات یک انتخابات را با تکیه بر اصل بی طرفی، قانون مداری و امانت داری را برگزار کند، برای هر کدام از این اصل ها برنامه های عملیاتی و اجرایی خاصی پیش بینی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر مقوله آموزش به عنوان مهمترین عامل برای عوامل اجرایی انتخابات و آشنایی آن ها با چارچوب ها و ضوابط خاص کاری تاکید کرد و ادامه داد: کرمانشاه یکی از هشت شهر کشور است که انتخابات شورای اسلامی شهر در آن به صورت صددرصد الکترونیکی برگزار می شود.

بالایی با بیان اینکه الکترونیکی برگزار شدن انتخابات، سلامت انتخابات را تضمین می کنند، گفت: تمامی مراحل از جمله اخذ رأی، ثبت نام کاندیدها و اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می شود تا نگرانی های مردم ناشی از همزمانی برگزاری دو انتخاب کاندیدها و شمارش آرا برطرف شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر رسماً فردا 19 اسفندماه توسط وزیر کشور آغاز می شود و از ساعت هشت صبح روز 20 اسفند ماه به مدت یک هفته تا پایان وقت اداری روز 26 اسفندماه ثبت نام از داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای شهر در 35 شهر استان کرمانشاه برگزار می شود

انتخابات شورای شهر در 35 شهر استان کرمانشاه برگزار می شود