مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-08اقتصادي

همکاری های کشاورزی محور دیدار مقامات ازبکستان و هند


سفیر ازبکستان در هند و معاون وزیر کشاورزی و رفاه هند در دیداری چگونگی و چشم انداز همکاری های دوجانبه در زمینه کشاورزی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، دلشاد احداف سفیر ازبکستان در هند و پارشاتام روپالا معاون وزیر کشاورزی و رفاه هند در یک دیداری چگونگی و چشم انداز همکاری های دوجانبه در زمینه کشاورزی را بررسی کردند.

معاون وزیر کشاورزی و رفاه هند برای اصلاحات در دست انجام در ازبکستان مبنی بر توسعه بخش کشاورزی، حمایت همه جانبه از کارآفرینان فعال در این زمینه و نتایج به دست آمده را ارزشمند دانست.

طرفین در این دیدار در مورد تبادل تجربه و جذب فن آوری های روز در زمینه نقشه نگاری زمین ها با استفاده از امکانات ماهواره ای، نظرسنجی حاصلحیزی نباتات کشاورزی به توافق رسیدند.

  برگزاری مطالعات مشترک در پرورش شالی و برقراری همکاری های متقابل بین موسسات علمی پژوهشی دو کشور نیز از ابعاد سودمند همکاری ها است.

  طرفین همچنین سازماندهی دوره های آموزشی برای کشاورزان ازبک و کارمندان وزارت کشاورزی ازبکستان در چارچوب برنامه همکاری های فنی و اقتصادی هند ( ITEC) را نیز بررسی کردند.

طرفین همچنین صدور گواهی نامه های بهداشت گیاهی برای فرآورده های کشاورزی تولید شده در دو کشور را نیز بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های کشاورزی محور دیدار مقامات ازبکستان و هند

همکاری های کشاورزی محور دیدار مقامات ازبکستان و هند