مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-07سياسي

انتخابات مظهر اراده مردم است/ اتحاد و همبستگی مردم در انتخابات تجلی می یابد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر اراده مردم است و اداره امور کشور متکی بر اراده و آرای مردم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی مصطفوی روز یکشنبه هفدهم اسفندماه در نشست فرمانداران استان با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در کشور، اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر اراده مردم است و اداره امور کشور متکی بر اراده و آرای مردم انجام می شود.

وی انتخابات را فرصتی برای اتحاد و همبستگی مردم ایران دانست و گفت: قانون انتخابات در کشور قانونی پویا است و اگر مردم و مجریان انتخابات به وظایف قانونی خود در مورد انتخابات عمل کنند، انتخابات به فرصتی برای اتحاد و همبستگی مردم تبدیل خواهد شد و ما شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی طرفی را چهار اصل مهم انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش می کنیم با رعایت این اصول، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

مصطفوی با اشاره به زندگی مسالمت آمیز پیروان اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان غربی، این استان را رنگین کمان ادیان و اقوام دانست و عنوان کرد: استکبار جهانی در کمین است این فرصت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مظهر اراده مردم است/ اتحاد و همبستگی مردم در انتخابات تجلی می یابد

انتخابات مظهر اراده مردم است/ اتحاد و همبستگی مردم در انتخابات تجلی می یابد