مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-07سياسي

دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل در حرم مطهر رضوی رعایت می شود


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بررسی ها و گزارش ها نشان می دهد هم اکنون دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل در حرم مطهر رضوی رعایت می شود و آستان قدس رضوی یکی از مراکز و مجموعه های پیشگام در اجرای مصوبات ستاد ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حسین ذوالفقاری اظهار کرد: از اواخر سال 98 و با شیوع ویروس به عنوان فضاهای سر باز، برای ورود زائران عزیز بازگشایی شود، این همکاری ها تداوم داشت و طبق گزارش های دقیقی که ما داشته ایم، پروتکل های بهداشتی و همه مواردی که مورد نظر وزارت بهداشت بوده توسط مدیران آستان قدس اجرایی شده و حفظ سلامت زائران به طور جدی مورد توجه قرار داشته است.

گزارش های مثبت از وضعیت فعلی حرم مطهر ذوالفقاری به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی از وضعیت فعلی حرم مطهر رضوی هم اشاره کرد و گفت: با توجه به سرمای هوا در نیمه دوم سال، این درخواست مطرح شده بود که برای رفاه حال زائران، شرایطی فراهم شود تا رواق ها باز و امکان استفاده از آن به صورت عبوری فراهم شود، پس از موافقت با این درخواست، در حال حاضر امکان استفاده عبوری از رواق های حرم مطهر رضوی فراهم شده است.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: در حال حاضر این امکان ایجاد شده که زائران مشتاق زیارت مضجع شریف مطهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل در حرم مطهر رضوی رعایت می شود

دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل در حرم مطهر رضوی رعایت می شود