مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-07حوادث

کشف 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان تهران


فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با کشف یک مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین(ارز دیجیتال) 112 دستگاه ماینر، 40 هزار لیتر سوخت و بیش از 3 هزار و 900 عدد تیغه برف پاک کن قاچاق کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت شهرستان پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک یک واحد تولیدی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان پاکدشت در زمینه استخراج ارز دیجیتال، بررسی این موضوع در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی در بررسی میدانی از مکان مورد نظر و پس اطمینان از صحت اطلاعات حاصله، با هماهنگی مراجع قضایی به این واحد تولیدی ورود کرده و موفق به کشف 112 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در بررسی بیشتر این مکان، 40 هزار لیتر گازوییل و 3 هزار و 950 عددتیغه برف پاک کن قاچاق نیز کشف شد.

عزیزی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بش از 15 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان تهران

کشف 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان تهران